Perjantaina kävin hakemassa paketin postista kun oli liian iso postilaatikkoomme, eikä me oltu kodissa. Mä ilmoitin emolle, että paketti on saapunut. Mun piti tänään laittaa paremmin tietoa ja kuvaa paketista, mutta meille tuli muuta.

Aamulla olin lähdössä vanhempieni luo omalla autolla, mutta huomasin, että joku oli ajanut isäntäni auton takapään paskaksi. Siinä meni tovi ja kuvasin kamerillamme vaurioituneen auton, joten nyt en uskalla ottaa sillä kuvia, etten tuhoa niitä, mutta kun asia on selvä niin nappaan kuvan paketista.

Edit: Tässä on kuva kolhitusta autosta.

1241280805_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mutta voin mä laittaa tällaisen kirjallisen sisällön. Toivottavasti tuossa on kaikki paketin sisältö koska paketista oli yksi kulma rikki kun hain sen.

EDIT: Tässä tämä kuva viimein tulee. SORRY!

1241280790_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Paketin sisältö;

  • Coocies cutters (Happy Birthday + sydän)
  • Täytekakun kynttilöitä
  • Schoko Dekor Herzen l.  suklaasydämiä
  • Dr. Oetkerin Princess Lillifee koristekuvioita

ISO KIITOS WILLIKSELLE, JOKA OLI MUN YSTÄVÄNI!

Kaikki paketit oli aivan mahtavia!