Mulla oli tässä viikonloppuna vähän tällainen "luova tauko" tämän blogin suhteen. Mä oli tekemässä vanhempieni luona ruokaa molempina päivinä. Mun äitin oli mennyt tajuttomaksi perjantaina hetkeksi kun oli tullut töistä kotiin. Ja ei suostunut lähtemään sairaalaan. Launtaina hän alkoi sanomaan, että kyllä poikien (veljeni ja isän) olisi vain pitänyt soittaa ambulanssi. Äiti olikin/on huonossa kunnossa. Perjantaina saamme sitten tietää oliko siinä jotakin kun hän kävi tänään kokeissa/filmeissä.

Lauantaina mä kävin ensin isän kanssa kaupassa (aamulla ensin omat ostokset klo 8,30) ja sitten aloin tekemään ruokaa. Ensin mä keitin perunoita ja laitoin uunissa broilerin rintaleikkeitä ja porsaan ulkofileepihvejä. Sitten tein vielä ½ l pullataikinan ja illaksi tein vielä janssoninkiusausta.

Sunnuntaina tein lihapullia, kastiketta ja keitettyjä perunoita. Jälkiruoaksi oli pannaria. Ja sitten keitin vielä heille mannapuuroa ja mehusoppaa.

Huomenna täytyy varmaan taas mennä käymään. Onko heillä ruokaa? Ja mikä on vointi? Kyllä isä osaa perunat keittää ja jotain ruokaakin voi tehdä, mutta hänelle kun kuuluu enemmän nuo ulkohommat.