Vesseli, Marja ja Krisse haastoivat. Kiitos heille! Minun pitäisi kertoa seitsemän (7) faktaa itsestäni ja sitten haastaa seitsemän (7) muuta blogin pitäjää.

  1. Suunnitelen omaksi ilokseni talon pohjapiirustuksia.
  2. Tarvitsen pitkät yöunet (8-9 h). Viikolla jää lyhyeen, joten viikonloppuna sitten.
  3. Harrastan ruoka- ja leivontareseptien keräämistä kaupoista ja lehdistä. Tätä koetan vähän hillitä. Harrastus on ollut pienestä tytöstä lähtien. Äiti oli helisemässä mun kanssa kaupassa. Kun kassalle päästiin mulla oli iso nivaska lehtisiä kädessä. Äidin piti sitten tarkistaa ettei joukossa ollut maksullisia :-)
  4. Rakastan marjastusta ja sienestystä.
  5. Olen hamsteri luonne. Huonosti luovun hankkimistani / saaduista tavaroista.
  6. Teen mielelläni käsitöitä (virkkaus ja neulominen), mutta keskeneräisiä töitä löytyy kaapista kun työ ei luonnista /innosta.
  7. Rakastan suklaata, mutta sitä kun ei saisi niin syödä :-(

Enemmänkin näitä faktoja löytyisi. Toiseen kertaan.

Minä haastan: